måndag 25 maj 2009

Härliga måndag

Mamma väckte mig vid tio tiden, jag gick upp och gjorde i ordning mig sen fick jag skjuts till skolan av svesse och jonas! Där skrev jag ut alla mina arbeten och lämnade in! Pratade även med min svenska lärare som sa att jag får G i slutbetyg :) Skulle även prata med min religions lärare men vi missade honom precis. Är klar med allt i religionen också förutom ett prov som jag hoppas att jag ska få göra imorrn! Har pluggat på det idag, ska plugga mer sen! Men fastnade framför datorn nu när mitt älskade ljud funkar igen!!

Efter skolan gick jag ner till stan och mötte Alle, Erica och Sassa. Sen satt vi oss i wasa parken och glassade i solen med dricka, mat och ciggaretter :) Skönt som fan var det! Gud så varmt det har varit idag!! Helt underbart!!

Nu ska jag försöka röra mig! Men det går inte, när min underbara musik pumpas ut ur högtalarna!!!! gah måååsteee. chao

Inga kommentarer: