torsdag 14 maj 2009

Hej hallå

Känner mig som en stor jävla stressbomb som snart kommer att explodera! Jag orkar inte mer, snälla döda mig någon? Har så sjukt mycket att göra, säkert 10 inlämnings uppgifter och så lite prov på det. Hur fan ska jag ha tid att göra allt? Går ju för fan i skolan fortfarande plus att jag jobbar en hel del nu.

Är helt slut idag, har jobbat dubbelpass så har inte satt igång med pluggandet än. Först drog jag till cubus och var där några timmar. Lyckades bli sjuk på dit vägen eftersom jag fick sitta en halvtimme och vänta på spårvagnen men ingen spårvagn kom. Och kan ju lova att det var skapligt kallt i morse när det blåste så mycket i min lilla skinnjacka. Tillslut kom det iallafall en buss! Sen efter cubus drog jag till tvno och jobbade. Fick vara på sorteringen en timma idag, blä!!! Sortera smutsiga hotellakan etc är ju inte direkt så najs.

KLOCKAN ÄR REDAN 22 SER JAG NU?? Vad i helvete är det här? Det är ju typ dags att gå och lägga sig. Orkar fan inte plugga idag, men måste måste måste! Underlättar ju så mycket att jag har internet och sånt menar jag. Hur fan ska jag få fram research? Kan ju göra lite nu när jag tänker efter.. Men orkar inte!!! Nae usch vad jag klagar!

Imorrn blir det cubus mellan 13 och 18. Och imorrn är det min sista dag! Buhu kommer faktiskt sakna att komma dit! Men kommer ju givetvis hälsa på :) Har aldrig trivts så bra på en praktikplats som jag gör där! Nahe om man kanske skulle skriva lite om kristendomen nu då? Eller smittskydd? Eller Tupac? Eller kanske lite om gossip girl boken??

Inga kommentarer: