onsdag 27 maj 2009

Jävla skit

Var hos läkaren igår pga av min hals, och visst fan hade jag halsfluss! Kul. Fick iallafall pencillin, så ska äta det i tio dagar nu. Kommer fortfarande gå på det när mösspåtagningen är, men det skiter jag i! På onsdag börjar festen!!!!

Sen efter läkaren kom jag hem och internet funkade så klart inte. Som vanligt med andra ord i det här jävla skit området. Så därav ingen uppdatering igår. Tänkte att jag skulle kolla på tv istället eftersom det är mycket bra på tvn på tisdagar bla ugly betty och desperate housewives! Tror ni tvn funka då? Nae det gjorde den inte!! Blev helt galen. Fick reda på att nån jävla nöt hade slagit ner nån staketstolpe i nån tvsladd så hela området var utan tv igår minnsann!

Idag var jag iallafall i skolan och skrev lager och logistik prov. Nu har jag lång ledigt, tänkte följa med ut till landet i helgen och bara glassa i solen och busa med hundarna! :) Nu har jag endast ett prov kvar, spanska. Och det ska jag skriva på måndag!

fin :)

Inga kommentarer: