onsdag 20 maj 2009

Vill bara sova

Sitter hos min moster nu och pluggar eftersom mitt internet fortfarande inte har kommit och grannens funkade inte att surfa på idag. Jävla internetleverantör!! Ska stämma er! Eller så kan ju ni göra mina skolarbeten!

Men som sagt, sitter hemma hos min moster nu, har skrivit klart min drogstatistik. Duktig jag är. Mycket mer har jag inte fått gjort idag, på hela dagen. Var och shoppa lite förut, fick med mig ett par skjorts och två par tröjor. Köpte även lite annat skit som typ en tavla. En jätte fin marilyn monroe tavla :)

Vill bara sova, är så himla trött och sliten. Jag tycker verkligen synd om mig själv asså! Haha. Imorrn blir det upp och jobba imorrn kl 06.48-13.42 sen efter det ska jag in på cubus och shoppa lite sen hem och sätta mig och plugga hela dagen! PÅ FREDAG BLIR DET UTGÅNG med bästa nathalie och simon och massa andra :)

Inga kommentarer: