måndag 11 maj 2009

Jag vet inte vad det är som tar sånn tid

Nepp inget internet fortfarande, men idag funkade det iallafall att surfa på grannens. Kul att logga in på facebook när jag hade hundra miljoner förfrågningar på saker, eller nja nu var jag lite överdriven. Men ni förstår.

Idag är jag hemma dels för klockan inte har ringt och sen för att jag inte mår bra. Har ont i halsen och huvudet! Och kroppen ska vi inte tala om. Har ingen tv i mitt rum än, och ni som känner mig vet att jag inte kan somna utan tv så varje kväll när jag ska sova går jag ut i vardagsrummet och lägger mig. Vilket resulterar i ont i kroppen.

Nog om det. Vad har hänt då på sista tiden? I lördags var jag ute i blacka på minneskonsert. Jätte trevligt. Satt på en filt i solen och drack bärs och lyssnade på reggaemusik. Träffade också massvis med folk! Och det är ju alltid kul! I fredags var jag ute, eller först var vi hemma hos erica sen drog vi till wasa. Mer minns jag inte.. Men jag hoppas att vi får internet snart! Vi hörs

1 kommentar:

Miriann sa...

Sjuk igen? Då är vi två ;)