tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Inte för att det här har något med det jag egentligen tänkte skriva men var nära att skita på mig nyss när brand larmet gick i hallen. Falskt alarm. Det var bara pappa som hade tagit ut skinkan ur ugnen.

Idag har jag iallafall jobbat, gick skit segt ett tag men sen flöt det på ganska bra. Fick en fin blomma också eftersom det är julafton imorrn. Efter jobbet fick jag skjuts till stan av pappa, var tvungen att köpa julklappar eftersom jag inte köpt någon än. Skulle iförsej bara köpa till mamma, pappa och mormor. Är man fattig student så är man! Efter att ha gått och trängts, svettats och stressat på stan tog jag en fika med Jessica. Efter det åkte jag hem, åkte och köpte hårfärg med mamma, åt lite mat, badade lennox, målade naglarna och nu sitter jag med hårfärgen i skallen.

Ska väl sätta mig och glo på tv nu, orkar inte sitta här. Är egentligen så jävla trött så jag skulle kunna däcka på direkten men måste tvätta ur färgen först och det ska jag inte göra förns om 20 minuter. Men vi kommer säkerligen höras imorrn! God jul om vi inte skulle.

Inga kommentarer: