lördag 6 december 2008

Godmorgon

Var tvungen att gå upp vid elva idag för att gå ut med Lennox. Var så himla trött då så det blev bara en snabb runda sen gick vi in och la oss en stund igen. Nu är vi vakna och pigga båda två. Vi har busat lite och jag har ätit lite frukost. Tvä knäckemackor med kalkon och gurka på, gott och nyttigt.

Sov med den där nackgrejen inatt och det har faktiskt blivit bättre i nacken nu. Det gör fortfarande ont men förhoppningsvis är det borta tills nästa vecka. Idag vet jag inte vad som sker. Nathalie skulle höra av sig så får väl se om hon gör det. Ska ut med doggen nu igen, men det är så tråkigt när det är såhär grått och trist!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va med oss :) Jag ska spela match sen och nathalie ska kolla, gör det du med. Sen vet jag inte vad vi ska göra. Men iallafalllllllll.. jag har inte varit med rallyalle på hurlänge som helst. Så din närvaro skulle verkligen uppskattas :D<3<3

Anonym sa...

håller med.. hemst när det är så här trist och tråkigt ute..