söndag 21 december 2008

Okänd

Det var en okänd som ringde mig i fredags natt och babbla på som fan. Blev lite irriterad faktiskt eftersom jag skulle upp och jobba tidigt. Sen nästa dag messade han mig och tydligen så mindes han ingenting utav vad han hade sagt eller hur han fick mitt nummer. Vi har pratat ganska mycket nu via sms men ingen av oss vet vem den andra är. Det ända jag vet är att han bor i vilbergen, det är typ 10 minuter ifrån mig. Lite spännande faktiskt.

Haha skit kul och driva med honom, jag sa att jag var ful. Tänkte messa honom nu och fråga om han har något emot överviktiga tjejer och kolla vad han svarar. Haha ja ni hör ju själva, jag har inget liv :D Han verkar inte svara på mitt sms?? Undra om jag ska ta det som ett ja?

Haha nu svarade han och jag citerar "beror väll på vad överviktig är :P"

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju ful så vad va de roliga ?

Alexandra sa...

och du är en tönt som inte står för vad du säger ;)