måndag 22 december 2008

Trevlig överrasking

Usch kan lova att jobbet sliter på en! Nu ska jag bara jobba imorgon sen är jag ledig ända fram tills på lördag. Fick min lön idag för fem timmar en lördag förra månaden, den var på 720 kronor så det var en trevlig överraskning! Det betyder att jag kan kosta på julklapparna lite mer än vad jag hade planerat och julklapparna ska inhandlas imorgon! Yes vad kul och gå och trängas med alla idioter på stan.

Idag fick jag en trevlig överrasking på jobbet precis innan vi skulle sluta. Jag kommer gående och ser en kille komma från verkstaden. Tycker jag känner igen honom så jag kollar lite mer, och vem är det då!? Om inte självaste Jocke Marckmann (kompis sen långt tillbaks). Snacka om att jag blev förvånad, det visade sig att han hade fått jobb där förra veckan. Konstigt bara att vi båda jobbat hela dagen men inte sett varann förns i slutet. Hehe så kan det gå men kul var det iallafall!

Jag jobbar på tvno för er som inte vet.

Inga kommentarer: