torsdag 4 december 2008

Sista promenaden

Kom nyss in, har varit ute med lennox för sista gången idag. Nu blir det nog att krypa ner i sängen och glo lite på tv. Första gången på länge jag kommer gå och lägga mig såhär tidigt.

Känner mig väldigt förvirrad, pratade med O i telefonen när jag var ute och nu visade det sig att jag har gått och mått dåligt i snart en vecka över något som inte är sant. Säger han iallafall. Men man vet ju aldrig. Vet faktiskt inte vad jag ska tro. Han skulle ringa senare igen sen så får jag väl helt enkelt sova på saken. Godnatt med er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alexandra skit i han! Han är inget att ha och det vet du också.

Alexandra sa...

jo jag vet.. men det är så svårt och bara skita i han :(

Anonym sa...

Förstår det, men va stark :)
Du kan få bättre och det vet du också.