fredag 5 december 2008

Nackspärr eller liknande

Det blev ingen spanska idag, av den enkla anledningen att jag inte vaknade av klockan. Så himla surt! Mamma väckte mig iallafall för en halv timma, timme sen och då märkte jag att jag har legat konstigt under natten så jag kan inte kolla åt vänster utan att det gör ont i nacken. Eller kan knappt röra någon kroppsdel utan att det gör ont.

Sitter just nu med en värmekudde på nacken och äter lite frukost. Knäckemackor och nyponsoppa. Mums! Har precis varit ute med Lennox för första gången idag. Tur att det inte bara är jag som är morgontrött utan även han.

4 kommentarer:

Anonym sa...

you are becoming lazy like your "brother", sleeping late and waking up late:P Nooooot good!

Alexandra sa...

haha yeah i guess youre right! but its not my faul, its yours! hihi <3

Anonym sa...

Mmmm NOOOO its not my fault i stopped talking to u around 1 so u had plenty of time to go to bed!! Ahahah u cant blame me.

Alexandra sa...

hehe yeah okey im sorry, its my own fault! or no i couldnt sleep cause lennox snored all night long!