måndag 29 december 2008

Min egen tolkning

Jag visste redan när jag såg dig första gången att du skulle bli problem för mig. Men jag har lidit tillräckligt nu. Jag måste vara ärlig mot mig själv och alla andra, om du bara visste vad jag gjort. Men din kärlek var inte tillräcklig så jag sökte den på annat håll. Jag hoppas du förstår. Förlåt mig min älskling men jag var tvungen att ta min chans. Hoppas du förlåter mig.

Jag kan inte sitta och vänta på dig längre. Det är första gången på länge som jag gör något för min egen skull. Jag har har lidit allt för länge. Nu har jag äntligen hittat någon annan som får mig att känna saker jag inte känt på en lång tid, det var synd att jag var tvungen att finna det på annat håll.

Hoppas du förlåter mig (men jag behöver också känna kärlek).

4 kommentarer:

Anonym sa...

gumman är de O du menar? var stark du klarar det!

Alexandra sa...

javvisst äre.. föresten vem är det? du glömde fylla i ditt namn ;D

Anonym sa...

är det O jag vet ? eller hhehe

Alexandra sa...

haha jag vet inte? :D