torsdag 25 december 2008

Härlig dröm

Åhhh jag hade en så härlig dröm så jag ville verkligen inte vakna, mamma försökte väcka mig flera gånger men jag bara fortsatte drömma. Jo vad drömde jag då? Kanske världens töntigaste men jag drömde faktiskt att jag var tillsammans med Shad Gregory Moss a.k.a Bow wow. Haha hel sjukt drömde att han hade någon konsert här i norrköping och vi träffades och vi blev kära. Papparazzi jagade oss hela tiden. Sen skulle han åka tillbaka till USA och ville att jag skulle hänga med, mer minns jag inte.

Jag har klurat ut varför jag drömde som jag gjorde. Igår var det nämligen en film på tvn som hette prinsen och jag. Någon som såg kanske? Och då var det en tjej och en prins som blev kära och dom blev jagade av papparazzi sen åkte han tillbaka till sitt hemland. Men undra varför Bow wow var min prins i drömmen? Haha snygg är han iallafall.



Inga kommentarer: