lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Det gick jätte bra att sitta barnvakt igår, dom var så snälla och mysiga. Dom ville släcka ner hela lägenheten och tända ljus för vi skulle komma i rätt mysstämning hehe så visst sa jag. Natta kom och joinade oss sen. Sen natta vi barnen så vart det en tjejkväll istället! Vid ett tiden kom min moster hem, då tackade vi för ikväll och jag fick en hundring för besväret! Hade inte väntat mig något så det var ju positivt.

Sen gick jag och Nathalie, över gården där jag bor hehe och gick och la oss. Somnade väl vid 3 eller något. Sen väckte mamma mig vid halv elva imorse, då var hundarna kissnödiga. Gick en kortis med dom för dom skulle ändå åka ut till landet. Så jag och Natta har bara chillat hela dagen, lagat mat och så. Nu har hon åkt hem och jag ska snart börja fixa mig. Alla hjärtans dag idag och grejjer... Det blir krogen ikväll, ska fira att jag är singel eller något?

Inga kommentarer: