onsdag 4 februari 2009

Vad har jag nu gjort?

Hehe nae vars skojar bara med er, jag har inte gjort något! Där emot har jag råkat ut för något, i somras. Det här brevet har jag verkligen gått och väntat på, eller det jag har gått och väntat på är att något ska hända. Och nu har dom äntligen börjat bearbeta mitt ärende, ett halv år för sent om inte mer.

Det var nämligen så att en natt vid fyra tiden i somras var jag och Alexandra på mc donalds och det var en tjej där som aa jag vet inte var sugen på att bråka? Så först började hon tjaffsa med oss där inne så vakten fick komma och säga till oss, sen kastade hon en bricka på mig. Sen blev vi utkastade? Fråga mig inte varför. Sen kom hon efter och börjar härja utanför. Sen ger hon mig en lavett. Jag blir skogstokig, får inte tag i henne (tur var väl det egentligen!) Sedan när jag ska gå förbi henne för att gå till bankomaten tar hon tag i mitt huvud trycker ner mig mot marken på något vänster så jag inte kommer loss och ger mig säkert 10 knytnävesslag i huvudet. Sen kommer vaktis som räddaren i nöden och sliter bort henne. Polisen kom säkert 30 sekunder efter det hände? Helt sjukt vad snabbt! Så då fick vi prata med dom en sväng, sen gick vi hem och sussa kudden. Dagen efter hade jag en extrem huvudvärk och bula i bakhuvudet.

Hoppas på att det blir rättegång nu. Ingen slår mig ostraffat! Hehe. Men seriöst, känner mig verkligen förnedrad av det som hände. Vad är det för jävla värld vi lever i egentligen?

Inga kommentarer: