lördag 21 februari 2009

Ångest

Idag är det ångest och bakfylla på schemat. Tänker inte ens göra något för att förhindra det. Sitter och lyssnar på depp musik för fulla rullar. Igår var det iallafall röj som fan, blev förvånad över hur mycket folk det var helgen innan löning. Först var vi iallafall hemma hos Linn och drack lite sen drog vi till otten. Öste som fan på dansgolvet! Kanske var det inte så illa att dom har bytt till house musik ändå, riktig grann feeling asså. Träffade en hel del folk också, både vänner och bekanta så det var kul! Fan förstår inte hur min lilla kropp kan tåla så mycket alkohol? Vill inte ens säga hur mycket jag drack igår för då skulle jag fan skämmas. Pank är jag idag iallafall, jävla redbull-vodka. Dyr som fan. Ville ju bara ha den för jag saknar redbull smaken. JAG ÄLSKAR REDBULL! Tror jag är lite smått beroende..

Blev lite tråkigheter på vägen hem, men det ordnade sig tillslut. R sov här inatt sen fick han brådis hem förut för ARSENAL skulle spela. Sött. Nu ska jag gå och göra lite cappuccino daim tror jag. Eller kanske ta något att äta? Gråta en skvätt kanske? Äh för fan orkar inte det här mer..

Skänker en tanke åt min vän Nathalie som har varit i Spanien den senaste veckan och som råkat ut både för det ena och andra. Älskar dig vännen!

Inga kommentarer: