tisdag 24 februari 2009

Thailand

Vi tjejer har smått börjat planera en thailand resa. Vi tänker oss i december. Dessvärre vet jag inte om jag kommer har råd, även fast det är långt kvar och jag har flera månader på mig att spara. Spara är inte så lätt när det alltid är något man ska göra eller något man behöver. Men åh jag vill så gärna tillbaks. Jag och Isabel var ju där i mars/april förra året. Något jag aldrig trodde jag skulle uppleva. Älskar verkligen thailand och även folket! Tänkte bjuda på några bilder.


Phuket, patong beach.

Isabel på en ö vi besökte.

Jag på en annan ö.

Jag på samma ö.

Har även fler bilder från när vi var i Bangkok och i Chang mai eller hur det nu stavas. Men tror det är roligast och se strand bilder skulle jag tro? Bangkok är ju storstad dvs grått med massa byggnader och köpcentrum och Chand mai är typ. Ja landet? Vi var och besökte en jätte fattig by i bergen. Häftigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG SKA DIIIIT :d