söndag 22 februari 2009

Dålig dag

Igår kväll drog jag iväg en sväng, glömde skriva det. Drog till Issa och hennes pojkvän, som b0r här borta precis. Lina och Matilda var också där. Det var trevligt, körde lite öl spel och så.

Idag väcker Jonas mig vid halv elva och säger att Lennox måste gå ut. När jag går upp möts jag av BAJS över allt. Lennox har tydligen ätit något olämpligt så han hade bajsat inne, på flera ställen. Och jag tyckte så synd om honom för man såg verkligen hur han skämdes. Han hade fasttorkat bajs i hela jävla röven (pälsen). Men det var ingen mening med att bada honom innan vi gick ut så han fick gå där med bajs och jag fick gå och skämmas när vi mötte någon. När vi kom in ställde jag honom i badkaret direkt och började duscha honom och skrubba bort bajset. Det var det äckligaste jag gjort mina vänner!! Usch. Hur fan ska det gå med barn och blöjbyten när det är dags?

Stackars min lille bebis! Föresten är det så pass mycket snö här så Lennox fina tröja åkte fram idag igen! Nu ska jag försöka äta något, har så fruktansvärt ont i halsen. Har haft det i flera dagar nu men tror jag på något sätt har lyckats bedöva den med alkohol. Måste be mamma köpa halstabletter!

Inga kommentarer: