fredag 13 februari 2009

Barnvakt

Kunde fan inte ta mig till spanskan imorse för hade endast en sms biljett till godo på mobilen sen spärras abonnemanget. Så det var bara att somna om igen, jag som hade gått upp och allt! Kanske får skylla mig lite själv som gkömt köpa busskort i tre dagar nu. Åkte iallafall till cubus sen till 13.

Dagen har gått bra, nu är jag hemma. Ska vara barnvakt. Eller jag är, fast för stunden är dom ute med mamma och hundarna, så jag passar på att sitta vid datorn lite. När dom kommer tillbaks ska vi gå upp till min moster istället (hon bor på samma gård) och kolla på lets dance och äta chips och ostbågar. Sen är det läggdags för dom skulle jag tro och då kan jag chilla all night long. Synd att man inte har något sällskap bara..

(Dålig kvalité) Här är iallafall bussungarna + min syster.

Inga kommentarer: