lördag 28 februari 2009

Jag lever

Nästan iallafall. Fan vad sjuk jag är mina vänner, känns som jag ska stupa när som. Igår tappade jag nästan rösten plus att jag tappade hörseln på ena örat. Idag är hostan tusen gånger värre och varje gång jag hostar känns det som lugnorna ska komma med upp, plus att det gör svin ont i ryggen. Antingen så är det bara för jag ansträngt mig för mycket eller så har jag åkt på lugninflammation. Det återstår att se. Näsan och halsen är väl densamma skulle jag tro, möjligen lite värre på den fronten också. Usch. Ska gå och dö nu. Nae vars men orkar verkligen inte sitta här, krävdes verkligen kraft att ens orka uppdatera bloggen.


Bjuder på en bild på Lennox, såklart. Min fina lilla pojke. Ska gå och gosa lite med honom nu. Har inte orkat gå ut med honom en enda gång idag för jag har mått som jag mått. Typ sovit hela dagen. Mamma har ju då såklart gått ut, men saknar min lilla skrutt. Vill bara pussa på honom!

Inga kommentarer: