måndag 23 februari 2009

Nu är jag här igen

Jag tror faktiskt glassen hjälpte lite, eller så är det bara jag som inbillar mig massa saker igen. Ska straxt gå och lägga mig och sova, eller försöka, har sovit ganska mycket idag också. Men imorrn har jag tänkt att gå till skolan iallafall. Lika bra, stannar jag hemma bringar det bara mer ångest. Går bara 10-12 imorgon. Hade tänkt att träna efter men det var ingen som hade tid imorrn, iallafall inte vid den tiden. Och kanske var det lika bra, är ju inte riktigt kry i halsen än. Fan har typ inte tränat på mer än en vecka, ännu mer ångest. Äh fy fan nu får jag ge mig.

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem som är ute med Mamma och Annie i hundrastgården. Mamma brukar ta sista rondan den senaste tiden eftersom jag har så svårt att sova. Och skulle jag gå ut nu, så skulle jag bli ännu piggare. Så vi gjorde en liten deal där.

Hihi hittade en sötis bild på lenno när han var liten.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag hoppas de berodde på dom, och det roliga är att morgon promenaderna känns jätte roliga nu oxå ;) Kramis