torsdag 5 februari 2009

Cubus

Idag var jag ju som sagt och jobbade på cubus, det gick bra för er som undrar :) Högsta chefen var där idag och kolla så att allt såg bra ut, och visst gjorde det de! Fan förut ville jag bara springa och dö någonstans. Det blev värsta kön vid kassan och Bahar var den enda som stog där och tyvärr kunde jag inget göra eftersom jag inte är kassautbildad än. Sen så behövde hon hjälp med att slå in en sak och frågade om jag kunde. Jag sa att jag kunde försöka.. Jag menar, hur svårt kunde det vara? Har ju tränat både jul och födelsedagar på det här! En baggis tänkte jag. Men när jag väl kom fram till kassan och hela kön råglodde på mig fick jag panik, jag började skaka, gjorde fel, kunde verkligen inte.. Ingen som kunde rädda mig. Tillochmed kunden sa att det inte var så fint?? Hade lust att gapa något förnedrade till henne, lika förnedrande som jag kände mig. Men tillslut kom Liza till min undsättning. Jag rev upp "paketet" som jag hade påbörjat och överlät inslagningen till de proffesionella.

Imorgon blir det först spanska mellan 08.00-09.30. Sen hem fixa mig, ut med hundarna och äta och vidare till Cubus och jobba där från 13.00-18.00. Sen hem snabbt som fan, duscha, fixa mig, äta och åka ut till krokek och fira Jossan som fyller 18! Kvällen avslutas på krogen ;)

PS. Vi har 25% på alla underkläder just nu och strumpor tag 3 betala för 2. Haha

Inga kommentarer: