tisdag 3 mars 2009

Film

Det har ju blivit en hel del film-tittade nu när jag är sjuk. Alldeles precis såg jag yes man, har verkligen längtat efter att få se den. Dessvärre så var den inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Fortfarande bra men inte såå bra. Och förut idag såg jag bedtime stories, den var också helt okej men ändå inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Jag menar, är adam sandler med i filmen tror man ju att det ska vara typ super rolig!?

Igår såg jag high school musical 3, åh som jag har väntat! Vet egentligen inte varför. Ettan var bra, tvåan var sådär och vilken jävla besvikelse trean var rent ut sagt! Nae usch. Dåligt försök att ytterliggare punga ut lite mer pengar! Har också sett role models, minns dessvärre inte när, vilket kanske ändå inte är så viktig. Den var helt okej den också.

Har ni något film tips till mig?

Inga kommentarer: