tisdag 10 mars 2009

Nu kör vi

Känns som jag håller på att bli frisk nu! Vilket känns otroligt skönt! Idag var jag i skolan för första gången på gud vet hur länge. Har faktiskt nästan saknat skolan lite. Det blev slappt idag, lager och logistik i 40 minuter, satt och halv sov. Sedan hålltimma i en timma så passade på att kolla om det fanns något gott i matsalen. Fisk, potatis och kallsås. Dög väl. Åt lite. Sen hade vi religion i typ 20 minuter? Tydligen så skulle vi ta något foto idag till studentkatalogen. Men jag sket i det och drog vidare till stan.

Väl i stan fick jag vänta på Alexandra i tio minuter ungefär eftersom hon missade min buss. Så jag gick och tog ut pengar, köpte cigg och lite sånt sålänge. Sen kom hon och då gick vi och fika :) Sen en sväng på stan, köpte skit snygga leggings, sen en väst, band (till håret) och en piercing. Har ju kört med en kula i läppen nu så länge så kände det var dags för taggen igen! Köpte även två biljetter (en till mig och en till natha) till collie buddz! Längtar ihjäl mig tills hon kommer hit!!

Nu är jag hemma, har lagat lite mat. Pomme, kyckling och grönpepparsås blev det! Och lite gurka på det! Känner mig jätte duktig. Ska snart åka med maxi med hela familjen, som jag skrivit tidigare så älskar jag att åka och handla! Hehe. Ska även kika in på cubus och säga att jag är frisk också, kanske köper mig något snyggt också vem vet!

Nu ska jag skriva lite på mig drogankät. Jobbar nämligen om droger på projektet så ska ta reda på lite statistik hur vanligt droger är i Norrköping, umgänget, skolan. Ska dela ut ankäten i skolan är det tänkt när det är klar! Måste verkligen sätta igång nu! Hörs senare pussungar.

Eftersom våren verkar så långt borta just nu, så bjuder jag på denna bild som jag tog på Lennox för några veckor sedan när solen och våren tittade fram!

Inga kommentarer: