torsdag 12 mars 2009

Fullspäckad dag

Idag har jag inte haft någon tid för uppdatering, förns nu då. Först jobbade jag mellan 10 och 17. Som för övrigt gick bra, var mest inne på lagret eftersom vi hade sjuhelvetes mycket varor att packa upp, så jag erbjöd mig att göra det. Vilket är bra, eller? Sen åkte jag hem en snabbis och hämtade min mobil som jag glömde hemma imorse, tröck även i mig en macka innan jag åkte ner till stan och slog mig ner på coffee house med Isabel och Lina.

Nu har jag iallafall kommit hem, äntligen! Fikan var givetvis trevlig men jag har sånn spränghuvudvärk! så jag borde egentligen inte ens sitta här framför den här dumburken, men kan inte låta bli ;)

Nu blir det att hoppa in i duschen, återkommer senare. Ska berätta en sak om min bebis! Är så stolt!

Inga kommentarer: