söndag 1 mars 2009

Fortfarande sjuk

Fan vad less jag blir. Tycker jag inte är något annat än sjuk vilket innebär att jag inte skriver om något annat i princip. Inatt vaknade jag och frös så jävla mycket så var tvungen att slänga på mig mjukisbyxorna mitt i natten. Sen sov jag gött! Har sovit i princip hela dagen idag, förutom när jag kollade på film, vinterviken. Länge sen jag såg den.. den va.., som jag mindes den.

Har också haft visning idag på lägenheten så då var jag tvungen att gå upp ur sängen. Därför jag sitter här. Ska lägga mig ner igen så fort high school musical 3 har laddat klart! Blir nog ingen skola för mig imorgon, är alldeles för sjuk för det. Stackars R som också är lite små sjuk nu. Han sov ju hos mig i fredags så jag måste smittat honom då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hopp! Va många inlägg jag fick läsa =)
Härligt med Thailand, var där för hmm.. 2 år sedan nu, har oxå fundera på att planera in en tahilandsresa i dec, jan nån gång! Skulle va så himla skönt! =) Kram

Izabell sa...

Krya på dig Alexandra. Pussa din lilla kille Lennox från oss. Ge en till annie också.
Kramiz från oss
www.izabells-vovvar