måndag 30 mars 2009

Måndag

Så var det ny vecka igen! Har inte orkat uppdatera på några dagar, vilket jag inte tror att ni har lidit av direkt.

I torsdags var vi som sagt på collie buddz! Skit bra var han! Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Stog längst fram precis som jag sa att jag skulle, och han tog i min hand två gånger!! Nördigt jag vet, men fan vad stolt jag är ;) Kvällen slutade väl sisådär, alla jag var med hamnade i bråk utom jag för jag gick ut en halvtimma innan och träffade R.

Fredags var jah bakis så det hette duga! Och Natha var tvungen att åka hem för ingen kunde jobba åt henne lördag, söndag. Så det var lite tråkigt. Men förhoppningsvis så kommer hon snart igen!!

I lördags så gick jag och alle till deli, var planerat att vi typ bara skulle ta en bärs för skojs skull. Men det blev fler än bara en öl kan jag lova, och några cider på det också. Lite små lullig satt jag mig på spårvagnen hem, efter ett snabbt mc donalds besök vill säga!

Igår var jag hemma och va sjuk! Javisst, tror ni jag inte har åkt på det igen? Hann väl vara frisk i två veckor eller något skulle jag tro. Fan vad surt.

Och idag var jag hemma från skolan, ångest.. Men halsen känns faktiskt lite bättre nu. Lennox och jag hade inget att göra förut så vi gick ner till stan, och där träffade vi erica och fia på fräcka så vi slog oss ner ett tag. Sen så hade jag tänkt att fortsätta min tripp, men det ville inte lennox. Han bara satt sig ner på rumpan och vägrade gå. Han brukar göra så ibland när han vill att jag ska bära honom ;) så jag bar upp honom så tog vi spårvagnen hem. Han älskar att åka både spårvagn och bil. Så han satt och kolla ut ur spårvagnsfönstret.

Nu är vi iallafall hemma, vet inte vad som händer. Ska väl gå och göra mitt dagliga, typ tjata på morsan att hon ska laga mat.. Får se hur det går. Haha

Här var han inte kartig min lilla kille :)

Inga kommentarer: