söndag 15 mars 2009

Slapphelg

Den här helgen har varit en riktig slappis helg och jag tror jag behövde det! Nu är det bara för att ladda upp för en ny vecka, eller visst ja, ledig tisdag onsdag. Så går ju bara i skolan på måndag, sen blir det cubus på torsdag och fredag! Kul!

I fredags var jag iallafall med R. Mys :) Vi gjorde väl ingen speciellt egentligen, bara typ kolla på film och så.

Sen i lördags var jag helt död eftersom vi hade somnat vid sju på morgonen sen gick upp tidigt, eller aa relativt tidigt iallafall så lördagen spenderades mest i sängen sovandes sen tog jag mig i kragen och bunkra upp med ostbågar, choklad och cola framför melodifestivalen. Bara för att liksom. Tycker egentligen inte om melodifestivalen med Petra är ju så jävla skön!! Tyckte iallafall att fel låt vann, hade nog hoppats på EMD eller Alcasar eller vad dom heter skulle vinna.

Och idag söndag, har jag varit iväg en sväng och tränat med Matilda. Men fick fan ont i hjärtat, beror nog på att jag fortfarande är lite sjuk. Tyckte jag inte körde speciellt hårt, så det var lite läskigt.

Inga kommentarer: