onsdag 11 mars 2009

Promenad

Nyss inkommen. Jag och Lennox har varit ute på långpromenad. Var hur skönt som helst. Vi både gick i rask takt och busade och sprang på fälten. Så kul att gå med Lennox själv, händer sällan längre eftersom vi har två hundar numera men brukar försöka åtminstone gå en gång själv per dag med honom. Tror han behöver det. Eller jag vet att han behöver det. Han blir som en annan hund. Så glad, sprallig med mycket spring i benen.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, eller om man skulle ta sig ett bad? Aja något av det iallafall. Sen blir det nog sängen för min del. Eller fan klockan är visst bara straxt innan nio ser jag nu. Vad fan ska man göra? Det känns som det enda jag gör är att gå och vänta på att klockan ska bli kväll så man kan gå och sova. Är så jävla trött hela tiden. Fan det är nog fan nått fel på mig.

OJ kom på nu att greys anatomy är klockan 9! Det får man inte missa! Duschen får vänta tills efter. Hörs

Inga kommentarer: