fredag 13 mars 2009

Hemma

Är hemma nu, eller ja har varit det ett bra tag. Idag har jag ju haft praktik, som jag alltid har torsdagar och fredagar. Det gick bra! Pakade upp massa skjortor och städa lite och sånt. Jobbigt bara att vi inte har några larm, så när vi ska hänga ut något nytt, så måste vi larma av något på lagret och ta dom larmen och larma det nya. Men men, larmen bör väl komma så småning om, säger jag.. som inte har en aning :D haha

Idag var det tänkt att det skulle bli hemmakväll, med R förhoppningsvis. Han har inte hört av sig än, så vi får väl se vad som händer. Hemma ska jag vara iallafall. Om man skulle gå och ta något att äta nu, har inte ätit något sedan 11 förutom lite choklad så magen kurrar lite imellanåt!

1 kommentar:

Anonym sa...

heej :) Hade nu kul igår sen? Nu ska jag snart åka till jobbet..igen! haha men ikvll blire party! Tack :) Kram