torsdag 19 mars 2009

Fullfart

Är trött och har egentligen ingen alls lust att skriva. Men iallafall. Idag har det varit en bra dag, först var jag på cubus mellan 10-17 sen hem käka lite snabbt och bytte om till träningskläder för issa sa att jag skulle skynda mig, sen när jag va klar så var ju såklart inte hon klar :D Men sen tillslut drog vi iallafall och träna, 30 minuter löpband och 30 minuter på någon annan maskin som jag inte vet vad den heter. Sen tränade jag även lite mage. Efter träningen solade vi i tio minuter circus. Nu är jag hemma, eller har vart det ett bra tag men har varit upptagen med annat, gått promenadis med hundarna, käkat och duschat!

Nu till det roliga! Idag fick vi ett paket på posten från Izabell (http://izabells-vovvar.se) Där det bland annat fanns två hundkoppel, leksaker, tuggben, matskålar och lite annat till Lennox och Annie! Tack så mycket iszabell :) du är så snäll.

Inga kommentarer: