måndag 16 mars 2009

Så var det måndag igen

Efter mycket om och men (läs ylande) så somnade jag igår. Annie sprang runt och yla som bara fan, lät som en varg eller något haha. Klockan ringde vid halv nio i morse, då var det bara hoppa ur sängen och gå kissronda med lilltjejan. Då kom jag på att jag inte hade något busskort plus att mitt 3 abonnemang har gått ut så jag visste inte hur jag skulle kunna ta mig till skolan. (Ni som inte har mitt comviq nummer säg till!) Som tur sprang jag på morsan ute så hon fick åka och köpa ett värdekort ända borta vid maxi för att dom var slut på konsum i skarphagen.

Väl i skolan hade vi först religion, sen lunch, sen skulle vi ha lager och logistik prov men jag och Nathalie ville inte göra det idag för ingen av oss hade pluggat så då hade vi fetaste håltimman till kl 2. Sista lektionen hade vi svenska. Satt mest och prata, och linn satt och lekte med min mobil. Seg dag eller vad?

Nu är jag iallafall hemma, väntar på att Alexandra ska komma. Jag är barnvakt idag, dom är hemma hos mig just nu. Ska bara slänga i oss lite käk sen ska vi gå upp till min moster istället. Kanske hörs senare annars så hörs vi imorrn.

Jag och alexandra, tagen i oktober tror jag, fan vad mörkhåriga vi var här!

Inga kommentarer: