onsdag 1 april 2009

Bilder

Tänkte bjuda på ett litet bildinlägg eftersom kameran fick komma fram idag när det var sånt härligt väder!

Lennox låg på balkongen och slöade i solen..


Han var så söt så jag ville ge honom en puss!



Sen gick vi först ut på promenad sen till rastgården och busade med massa hundar.



Sen kom även mamma och Annie och joinade oss!

Sen klockan fyra var det dags att åka och jobba! Usch. Men det gick relativt snabbt ändå. Sen raka vägen hem, chilla ett tag sen blev det dags att göra slingorna. Nu sitter jag här nyduschad med en handduk på huvudet, undrar hur jag ser ut i skallen? Det blev nog bra, men ändå, man vet ju aldrig.

Nu ska jag straxt hoppa i säng. Ska upp redan klockan sex imorrn! Ska ta bussen från resecentrum klockan 8 ut till bråvalla för att ha teorilektion i truck. Spännande. Sen hem direkt, fixa lite och så blir det att åka till jobbet. Kul att jocke ska jobba över imorrn :) Har jag någon att röka med på rasten hihi

Inga kommentarer: