torsdag 2 april 2009

Truckutbildning

Idag ringde klockan tidigt som fan rent ut sagt, 06.20. Är inte van att gå upp så tidigt då jag oftast börjar kl 10. Låg iallafall kvar i tio minuter sen sprang jag ut med hundarna och fixade mig. Mötte Natta nere vid resecentrum, truckutbildningen som vi ska ha i 3 veckor framöver på torsdagar och fredar, ligger ju ändå ute vid bråvalla så var tvungen att ta någon buss dit. När vi kom dit var det tydligen en skola där, typ något med fordon. Och fordon kan ju vem som helst räkna ut att det bara går killar där. Så det var kul att se allas reaktioner när det plötsligt kom två tjejer! Haha. Helt seriöst kände mig verkigen uttittad! Haha.

Hade lite genomgång om några olika truckar, och han peka och prata och sa det här måste ni kunna till provet! Jg tänkte SHIT det kommer jag aldrig klara. Seriöst det verka as svårt. Imorrn ska vi börja köra, spännande. Eller nae! LÄSKIGT! Shit kommer inte klara det heller, men får göra det bästa av det.

Var ju tvungen att gå vid lunch idag eftersom jag börjar jobba vid 4. Så var tvungen att åka hem imellan, laga lite mat, fixa lite och gå ut med hundarna. Men som sagt, jobb idag 16.12-19.42.

Inga kommentarer: