tisdag 14 april 2009

Irriterad

Fan vad irriterad jag är! Tror ni inte jag försov mig imorse så jag inte hann till en endaste lektion sen när jag vaknade? Så typiskt.

Min bror kom hem imorse vid typ 6-7 nångång. Minns inte exakt vad klockan var men tidigt var det. Och iallafall så hängde han sig på ringklockan, så först vaknade hundarna och skällde som fan sen tillslut så vaknade även jag. Vet han inte vad en nyckel är? Blev så jävla arg. Gick upp och öppna sen gick jag och la mig igen och försökte somna om eftersom jag skulle upp vid 8 igen. Låg och vred och vände på mig. Sen vid sju börjar morsans väckarklocka ringa och sen dröjer det inte lång tid innan morsan och hannah gapar på varandra för hannah inte vill gå till skolan som vanligt. På något sätt lyckas jag somna innan kl 8 och jag antar att jag då var så himla trött när klockan ringde så jag helt enkelt stängde av den i sömnen.

En klocka är uppenbarligen för lite.. kanske borde köpa några fler?

Mamma väckte mig nångång mellan 10 och halv 11 då gick jag ut med hundarna sen gick jag och la mig igen. Lika bra, finns inte så mycket att göra så tidigt på dygnet, tycker jag, iallafall. Nu är jag iallafall uppe! Mamma kommer hem snart och då ska vi åka och kolla på tapeter till mitt rum, kunde ju inte bestämma mig sist. Frågan är om jag kommer kunna det idag.. Efter det ska jag nog träffa Alexandra. Chao!

Inga kommentarer: