söndag 5 april 2009

Så var även denna helg slut

I fredags blev det utgång för hela slanten! Jag, linn och alexandra var hemma hos mig innan och gjorde i ordning oss och drack lite. Inget märkvärdigt. Sen tog vi spårvagnen ner till otten. Väl framme ser vi att det är världens jävla kö rent ut sagt. Så vi raggade upp någon som stog längst fram och ställde oss med dom, tjejerna bakom blev nog inte så glada. Haha men skönt, vi var inne på typ 10 minuter. Sen är resten av kvällen kanske suddig, minns att vi dansa, drack och sjöng som bara den! Dumt att ta med mig kortet, gjorde av med 300 spänn. Inte så mycket tänker ni kanske, men nu har jag bara en hundring att leva på tills löning! Dumma mig.

I lördags vaknade jag ganska skapligt ändå, men var seg så det hände inte så mycket dom första timmarna. Framåt eftermiddagen gick jag och Hannah och köpte glass, det var gott. Sen gick jag och träffade Issa en sväng och snackade lite skit. Sen kom mamma och pappa hem från landet och då käkade vi lite, resten av dagen/kvällen spenderades i soffan.

Och idag då, söndag. Gick upp skapligt och ut med hundarna men var så trött så somnade om och sov rätt så länge. Sen gick jag ut med hundarna igen, träffade Issa och älskling så gick vi till hundrastgården och busade lite. Mycket mer idag har det inte hänt. Jag och Lennox var borta vid videostan förut och köpte cigg och tuggummi, men inte mycket mer än det.

Nu ska jag se lite på tv och kolla bussar och sånt tills imorrn. Jobbar ju imorrn men morsan har ingen bil hemma så måste ta bussen imorrn. Jobbar iallafall från 12.30-18.12.

Inga kommentarer: