söndag 12 april 2009

Helt okej lov

Lovet har varit helt okej faktiskt, jobbade lite måndag till onsdag. Sen på onsdagen var jag ute med några brudar på wasa. Men det har jag ju redan skrivit om.

I fredags kom ju Simon, så då festade jag med han sen så gick vi ut på krogen. Drack nog lite för mycket innan speciellt för många redbull/vodka, så jag minns faktiskt inte så mycket från fredagkvällen. Minns att vi var på otten, minns att jag såg tomas. Eller jag hade en svagt minne av det, trodde det var en dröm eller något. Men sen sa tomas att han hade sett mig också. Minns också att jag var på stora dansgolvet en gång och då minns jag att min brors kompis frågade om jag visste var min bror var. Mer minns jag inte. Ganska läskigt. Vad har jag gjort i alla timmar??

I lördags mådde jag som jag förtjänade, skakis i hela kroppen. Tror det var för jag drack sprit. Min syster sa att jag såg ut som en gammal kärring när jag försökte hälla upp cola i ett glas, så mycket skakade jag! Haha

Och idag har jag bara varit hemma, har inte känt för att göra något speciellt. Har så mycket att tänka på. Vet inte om jag ska vara besviken eller lättad över att vi inte kommer någonstans?

Inga kommentarer: