tisdag 14 april 2009

Dagen

Hittade såklart inga tapeter, åkte både till flugger färg och färg terminalen. Funderar starkt på att köra på samma tapeter som jag har här, då vet jag ju att jag kommer bli nöjd. Men frågan är, hur lång tid tar det tills jag tröttnar på dom sånnafall? Jag menar jag har ju haft tre ljusgråa och en mörkgrå vägg i typ 3 år nu. Vi får se hur det blir, måste fundera lite till. Men jag menar i helgen börjar vi ju tapesera så egentligen måste jag typ bestämma mig nu!

Blev inget att träffa Alexandra så efter det så har jag bara varit hemma, ätit lite mat, varit ute med hundarna och bakat kladdkaka! Var så sugen på något och tänkte det passar ju perfekt tills ikväll då det är säsongspremiär av ugly betty och dubbelavsnitt av desperate housewives!

Nu måste jag titta till min kaka som står i ugnen!

Inga kommentarer: