torsdag 23 april 2009

Kom precis in

Har suttit ute i solen på mormors altan och pluggat lite truckteori. Dessvärre vet jag fan inte hur jag ska hinna få in allt i huvudet tills imorrn, kommer aldrig klara provet. Och då kommer det kännas jävligt onödigt att ha spenderat mina torsdagar och fredagar där de tre senaste veckorna.

Gick iallafall jätte bra att köra idag, och skönt väder var det också! Så slapp frysa idag eftersom vi kör utomhus. Nathalie och jag var dessvärre tvugna att dra vid lunch, eller nathalie iallafall, jag ville bara inte stanna kvar själv. Så fick skjuts hem av självaste nathalie som övningskörde! Tyckte hon körde jätte bra, och grattis ska jag väl säga också! Hon klarade nämligen teoriprovet idag!! Till körkort dårå.

Nu ska jag göra cappuccino och fortsätta plugga. Gud vad seg jag blev av att sitta i solen. Kanske gör en dubbel istället..

Inga kommentarer: