torsdag 9 april 2009

Kanon kväll

Hel rolig kväll igår! Först drog jag till fia och förfestade, trodde det bara skulle vara vi brudar men det var några från Fias klass där också. Ju fler dessto bättre som jag brukar säga! Sen kom även Alles syrra och hennes kompis. En riktig tjejkväll med andra ord!

Sen drog vi vidare till wasa, riktigt kul där också! Vart jag än gick sprang jag på någon jag kände! Sen träffade jag och Alle en kille som sa att han var med i wallander filmerna, haha well vet inte om jag tror på det men han köpte iallafall champange och grejjer! Tycker inte ens om champange men jag drack för att vara artig, och han fyllde på mitt jävla glas hela tiden så tillslut gav jag glaset till Erica eller nått :D haha!

Efter wasa drog jag med matilda på någon efterfest i stan. Drickan var ju såklart slut så inget drag där direkt. Träffade iallafall O, och det var kul! Ni som har läst min blogg länge vet vem O jag menar. Dessvärre tyckte inte en brud där det va så kul att vi satt och prata. Så när vi skulle gå sällskap hem så följde hon efter oss. Helt galen var hon! Hon skrek och hon svor att att hon skulle döda mig, slå mig. Hon sa också att jag var en fitta, hora mm. Var nära på att gå fram och ge henne en smäll för att få tyst på henne, men som tur var så hejdade jag mig, med lite hjälp från mitt sällskap. Var ju inte direkt nykter så skulle väl missat om jag ens hade försökt! Haha.

Inga kommentarer: