tisdag 21 april 2009

Förhör

Var på förhör idag hos polisen. Ni vet angående 'misshandeln' jag blev utsatt för i somras? Tycker det låter lite starkt att kalla det misshandel, men 1 lavett och mellan 5 och 10 knytnävesslag i bakhuvudet fick jag! Nathalie följde iallafall med mig som förhörsvittne. Förhöret gick bra, fick i princip berätta om hela historien bara. Illa att man inte mindes allt så bra, är ju trots allt snart ett år sen. Hon tyckte också jag skulle kräva skadestånd, så hon gav mig ett nummer till brottsoffermyndigheten tror jag och så skulle jag berätta min situation så skulle dom komma med förslag om vilket belopp jag skulle kräva.

Nu ska jag snart åka och jobba! Jobbar 16.12 till 19.42 idag. Har jobbat ganska mycket nu i april så hoppas på en fet lön i maj som jag kan spara till studentveckan :D lär ju gå åt en hel del pengar den veckan.

Inga kommentarer: