måndag 13 april 2009

Idag

Idag följde jag och hundarna med pappa ut till farmor som bor i Skärblacka! Pappa skulle hjälpa farmor och gräva och jag hängde väl mest med som sällskap och såklart kul för hundarna och busa lite med farmors och sen min farbors hund Shiba och Tjejen. Vi gick också ner till sjön en sväng, men de var inte så nyfikna på vattnet i precis. Annie doppade tassarna men inte mycket mer än så.

Sen nu på eftermiddagen när vi kom hem har jag och mamma hållt på och packat öfr fulla rullar. Jag har i princip packat ner allt som jag kan i mitt rum nu. Endast lite saker kvar som jag kan tänkas använda innan flytten. Inte så kul att leta igenom flera lådor direkt!

Nu vet jag inte vad som händer, hoppas att Issa ska till ektorp så jag kan snacka lite skit med henne sen.


Bilden är inte tagen idag. Tror dom försöker tigga macka av pappa en gång när dom var på landet ;)

Inga kommentarer: