torsdag 16 april 2009

Min lediga dag

Idag var jag ju som sagt ledig, och sovmorgon fick jag i morse också för mamma tog hundarna. Mamma väckte mig vid 1 nångång om jag inte minns fel? Så åkte vi till huset och hämtade nycklarna. Gick runt och kollade lite och bestämde tapeter. Tror mitt rum kommer bli riktigt bra, men om jag ska erkänna så är det samma tapeter + en anna tapet i samma nyans med ringar på. Aja ni får se när det är klart.

Sen så har jag också varit nere på stan en stund, Masse, hans pappa och Issa satt och fikade på fräcka, så jag joinade. Sen gick vi hem till masse som har flyttat typ till stan och hämtade Issas träningsväska. Sen gick jag och Issa och tränade! Märks att jag inte tränat på ett tag då jag orkade i cirka 40 minuter. Eller jag skulle nog orkat mer men jag hade fan ingen motivation idag, så kände att det var lika bra att ge sig för idag.

Efter träningen gick jag och handlade middag, då det är rätt tomt i kyl och frys. Morsan ska ju handla imorrn. Så det blev potatis, gräddfil och skinka för min del. Gott. Och nu ska jag ringa Nathalie sen hoppa in i duschen!

Inga kommentarer: