söndag 19 april 2009

Har ingen lust att skriva

Vet egentligen inte ens varför jag har en blogg. Kanske en gång i månaden som jag har något vettigt att säga. Om ens det. Skaffade en blogg för att få ut lite känslor, men det enda jag skriver om är min vardag, min tråkiga vardag. Funderar på att börja skriva dagbok istället. På riktigt. Fast det är ändå inte riktigt min grej. Fingrarna flyter så lätt på tangentbordet, men jag med en penna i handen, är ingen vacker syn. Fråga mina vänner.. De klagar alltid på hur fult jag skriver ;) och de har rätt.

Igår drog vi som sagt på fest, meningen var att vi skulle till klubben efter men vi kom aldrig så långt. Något klockslag tog vi taxi ner till mc donalds och käka. Var så himla hungrig så magen kurra! Så jag åt en lillemenyn, jag som inte ens tycker om mc donalds egentligen. Sen efter det skildes vi åt, dom jag var med åkte hem och jag gick och möte R som var hos en kompis. Vi stannade där ett tag sen så drog vi hem till mig, kom inte hem förns klockan sex tror jag. Och fan vad jag frös i min lilla skinnjacka och håliga leggings på vägen hem!!

Inga kommentarer: