onsdag 22 april 2009

Efter jobbet

Jobbade ju igår, dock fick vi sluta 19.12 istället för 19.42. Skönt på ett sätt men fan när jag redan hade jobbat ett tag kunde jag lika gärna jobbat den där extra halvtimman och tjänat några mer kronor. Fick iallafall skjuts av emelie till busshållplatsen (maxi) sen när jag kommer dit står det 10 minuter, orkade inte stå ute och vänta så tänkte att jag skulle gå in på cubus och säga hej samt prata med chefen. Sagt och gjort. När jag kommer tillbaka till busshållsplatsen står det 30 minuter. Blev så jävla arg!

Så det var bara för mig att börja vandra, frös som bara fan kan jag lova er. Hade endast en vårjacka på mig och leggings och klockan var ju nästan kväller då plus dåligt väder för övrigt. När jag kom till sthlm rondellen kom mormors kompis och hämtade upp mig och skjutsade hem mig. Sen när jag kom hem var det bara att ställa sig och laga mat. Kom då på att jag hade missat halva ugly betty, så jävla typiskt!

Resten av kvällen spenderades framför kvällen. Var för trött och sur för att uppdatera!

Inga kommentarer: