måndag 6 april 2009

Måndag

Inte mycket som hänt idag inte! Gick upp vid tio och ut med hundarna, sen var det bara att göra i ordning sig för jobbet, började halv ett. Var tvungen att ta bussen för pappa hade bilen idag (så mamma kunde inte skjutsa mig). Men men. Dagen bara sprang förbi kändes det som, inte ett dugg jobbigt förutom att det var så satans varmt! Så imorrn åker skjortsen på, mina specialsydda skjorts, endast för mig, för jag är speciell! Skoja. Men vi fick göra skjorts förra året av byxor som skulle kasseras, så det är ju skönt att kunna strosa runt i.

Funderar på om jag skulle hoppa in i duschen nu och raka benen. Var bara några dagar sen men så ofräscht att ha stubb när man ska gå i kortbyxor. Tänkte även smörja in mig med lite bus också så inte benen är så bleka imorrn.

Inga kommentarer: