onsdag 15 april 2009

Lång dag

Och det känns också! Klockan är inte ens 12 än och det känns som jag ska stupa när som! Ska snart krypa ner i sängen med min lilla älskling.

Först idag var jag i skolan, hade svenska. Vi skulle låna böcker och läsa. Läraren blev inte så förtjust när vi lånade gossip girl ;) Tanken var ju att vi skulle läsa skönlitteratur och inte "chic lit" böcker eller vad det hette. Sen åkte vi ner till stan med Linnsans vrålåk, det var inte det lättaste att parkera med den, men det gick efter mycket om och men! Det var inte heller så lätt att ta sig ut ur parkeringshuset, haha men Linnsan fixar allt!

Sen åkte vi tillbaks till skolan för att ha spanska, typiskt att läraren inte var där när vi hade gått och väntat så länge! Så det var bara att åka hem, slänga i sig lite käk och vidare till jobbet! Fick mig ett gott skratt förut när jag och emelie satt och prata om hur skönt det var att "snooza" på morgonen, naomi som hade snappat upp samtalet frågade om vi inte fick ont i magen av det. Haha jag blev som ett frågetecken och fattade ingenting. Sen kom vi ju fram till att hon trodde vi mena snusa :D

Fan när jag läser dom sista meningarna, låter det inte ett dugg kul, men det var det faktiskt! Nu ska jag borsta tänderna sen sova! Imorgon är jag ledig och imorgon får vi nycklarna till huset!

Inga kommentarer: