torsdag 22 januari 2009

Börjar få slut på rubriker

Har tagit ett skönt skumbad nu och så passade jag på att raka benen också! Vilket inte händer allt för ofta nu på vinterhalvåret. Oj vad äckligt det lät, låter som jag går med värsta håriga benen hela tiden, haha! Ni kan va lugna jag gör inte det. Passade på att plugga på spanska glosorna som jag har tills imorrn också. Tror nästan jag kan dom nu, tänkte öva lite till innan jag går och lägger mig. Och nu till den stora frågan; VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IMORRN? Alltid samma panik!! Man vill ju vara snygg och se fräsch ut liksom!

Imorrn blir det iallafall spanska 08.00-09.30, sen hem gå ut med hunden, fixa mig, äta och sen cubus maxi 13.00-18.00 sen blir det systemet sen hem och fixa mig och förfesta sen till sist palace med Alexandra. Fullspäckad fredag med andra ord! Hur ska jag orka?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA aha! somsagt, jag hänger aldrig med. jag vet faktiskt inte riktigt vad det är för tjänst om man säger, men hon sa att jag skulle jobba ca 20 tim i veckan och det är ju halvtid. skulle vara underbart om jag fick det! :)

Anonym sa...

AME ALLE DIN FIS ! Du ber mig jämt om filmtips och så kommer du inte o ger mig några bra tips själv :O varför inte sgat nått GRRRR

från din kära vän linn