måndag 26 januari 2009

Sjuk

Känner mig inte på topp just nu, jag är sjuk och svag. Förstår inte hur länge det ska sitta i? Har nog varit sjuk i tre veckor nu, fast i fredags blev det värre. Dum som jag var gick jag ut ändå, men iallafall, sen i lördags mådde jag också dåligt och igår mådde jag värst! Feber är aldrig kul och inte snor och ont i halsen heller för den delen. Jag som hade massor att uträtta idag.

Sitter och funderar på hur länge jag ska va hemma? Var ju hemma två dagar förra veckan och veckan innan det minns jag inte, men sitter och tänker på om det kanske inte är bäst att köra hela veckan hemma så man blir frisk nångång. Oh är så trött på det här!!! Vill inte missa mer i skolan nu men är jag inte hemma nu kanske det aldrig går över??

Aja blir nog ingen mer uppdatering, finns inte så mycket att skriva när man bara ligger i sängen i princip. Eller jo, idag har jag faktiskt badat och friserat lennox tassar, det behövdes.

Älskar min kille mest av allt :)

Inga kommentarer: