torsdag 8 januari 2009

Lång dag

Känns som det varit en riktig lång dag idag med mycket bus och mycket annat att göra. Kan inte känna något annat än trötthet. Har ont i lederna också, tror jag ansträngt mig lite för mycket idag. Tänkte faktiskt göra i ordning mig för natten nu, sen kasta mig i sängen och glo lite på tv. Somnar jag så är det bara ett plus, förhoppningsvis så är jag lite pigg imorrn då när jag ska upp. Ska upp tidigt imorrn och möta upp tjejerna på stan för att betala för studentkryssningen. 714 jävla kronor plus att vi redan har betalat 100 kronor i förskott. Så alltså 814 kronor sammanlagt för ett dyng med middagsbuffé på kvällen och tacobuffé på förmiddagen. För några månader sen åkte jag två dygn med middagsbuffé och frukostbuffé och det gick på 287 kronor, lite skillnad va?

Inga kommentarer: